Τρίτη 8 Ιουνίου 2021

Δεν φοβάμαι

 Δεν φοβάμαι τη βροχή, 

γιατί είσαι ομπρέλα μου εσύ. 

Δεν φοβάμαι το σκοτάδι, 

γιατί 'σαι φως στο παραγάδι.

Δεν φοβάμαι τη φωτιά, 

γιατί θα ηρεμήσεις το νοτιά. 

Φέρνεις γαλήνη στην ψυχή μου, 

είσαι το κλειδί στη φυλακή μου.

Είσαι αεράκι της αυγής, 

είσαι η αιτία νέας αρχής.

Αναζωογονεις τα κύτταρά μου,

ζωντανεύεις τα όνειρά μου,

ξεδιπλώνεις την καρδιά μου.

Είσαι δώρο από το Θεό, 

ενα διαμάντι καθαρό, 

κάτι πολύτιμο ακριβό.

Το αύριο τι θα φέρει δεν το ξέρουμε,

το τώρα είναι δικό μας και το θέλουμε.

Χτίζουμε μαζί σε νέα γη,

τίποτα βρώμικο στο χώμα δεν θα μπει,

στην πέτρα η σχέση μας να στηριχτεί.

Όσο σε έχω κοντά μου δεν φοβάμαι κανένα, 

τα πάντα που ζούμε είναι ένα κι ένα,

πίσω θα αφήσουμε όλα τα φθαρμένα,

τέλος το αλάνι και το κρι-κρι στην αρένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου